Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.04.2012 22:31 - Когато цинизмът се изражда в простотия, идва ред на Кушелията!
Автор: hopfen Категория: Забавление   
Прочетен: 7999 Коментари: 46 Гласове:
29

Последна промяна: 18.04.2012 00:51

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Побесняването на кучетата по Великден е лошо предзнаменование, а на самия празник, ако се случи нещо подобно,  то това е повече от  природно бедствие. Да идва началото на края на Блог.БГ. Едно КУче побесня точно на Великия ден, разпени се, лая до скъсване, тръшка се на мегдана (разбирай първа), докато успя частично да предаде от бяса си и на други.
Състрадателни съблогери му подхвърляха кой кокалче, кой агнешка плешка, не та не...Други му биха няколко успокоителни инжекции и това не помогна, аз продължавам да  търся статията на наш съблогер "1001 начина относно хуманното премахване на на нашите четириноги приятели", за да ползваме някой от приомите от нея към нашия случай, може пък и да се справим с това явление.
Както и да е Великден отмина, но бесът му не, на следващия ден ни "изненада": с нова серенада - пък аз винаги съм си мислил, че е най-добрия пазач на агънцата:)))
Черпя  една биричка първия познал името на песа:)))


Наздраве!







Гласувай:
30



1. dorichela - Наздраве :)
17.04.2012 22:52
Наздраве :)
цитирай
2. nicodima - Ами и от мене: Наздраве!
17.04.2012 23:04
: ))...
цитирай
3. hopfen - dorichela- е това е приказка:))
17.04.2012 23:05
dorichela написа:
Наздраве :)


Наздраве!
цитирай
4. hopfen - nicodima- хубаво е, когато е искрено:))
17.04.2012 23:11
nicodima написа:
: ))...

Няма много жадни да им връча биричката:)))
Наздраве!
цитирай
5. mitkaloto - Щом си казал-Наздраве!
17.04.2012 23:28
Щом си казал-Наздраве!
цитирай
6. thedarkangel1977 - е, немаше ме мене. . . аз щях да му п...
17.04.2012 23:45
е,немаше ме мене...
аз щях да му подфърля цяло пиле, агне и прасенце дори... и щеше да кротне :)
цитирай
7. boristodorov56 - Това си е семпла тъпотия!
17.04.2012 23:46
"Когато цинизмът се изражда в простотията, идва ред на Кушелията!" -
с това изречение остана в аналите на блог. бг - заслужаваш почерпката си!

Но внимавай - той коли, беси и ръфа такива като теб - откровено отвратените от неговата велика галфония!

Ние сме обръгнали на кушелията на кич. ел.
цитирай
8. hopfen - mitkaloto- Наздраве!
18.04.2012 00:11
mitkaloto написа:
Щом си казал-Наздраве!

Май ще вдигна мизата на каса бира:))
Наздраве!
цитирай
9. hopfen - thedarkangel1977- тия трудно кротват!
18.04.2012 00:12
thedarkangel1977 написа:
е,немаше ме мене...
аз щях да му подфърля цяло пиле, агне и прасенце дори... и щеше да кротне :)

Наздраве!
цитирай
10. hopfen - boristodorov56 - да нямаше дя бъде семпла ако ти го беше казал:))
18.04.2012 00:17
boristodorov56 написа:
"Когато цинизмът се изражда в простотията, идва ред на Кушелията!" -
с това изречение остана в аналите на блог. бг - заслужаваш почерпката си!

Но внимавай - той коли, беси и ръфа такива като теб - откровено отвратените от неговата велика галфония!

Ние сме обръгнали на кушелията на кич. ел.

-Но нали е отправена към другарчетото, то партията повелява неговата защита, очаквам и други другари да се включат в лаенето:))
Нямаше да го има този пост, ако това псе не беше завило баш на празника:))
Е все някой трябваше да го озапти- с минусчета само не става!
Наздраве!
цитирай
11. pevetsa - ДА БЪДЕ В НЕГОВОТО ИМЕ БЛАГОСЛОВЕНИЕ!
18.04.2012 07:45
Господ Исус Христос, който възкръсна от мъртвите, би го благословил, ще го сторя и аз, тъй щото Исус ме учи на това:
Нека Куш бъде благословен с ВЯРА и СЕБЕУБОЗДАНИЕ, и да величае нашият Господ, дорде свършат дните му!
ДА БЪДЕ!
Алекс
цитирай
12. hopfen - Алекс, Алекс, великодушен си приятелю
18.04.2012 08:20
pevetsa написа:
Господ Исус Христос, който възкръсна от мъртвите, би го благословил, ще го сторя и аз, тъй щото Исус ме учи на това:
Нека Куш бъде благословен с ВЯРА и СЕБЕУБОЗДАНИЕ, и да величае нашият Господ, дорде свършат дните му!
ДА БЪДЕ!
Алекс

и добра душа носиш! Мога да бъда като теб, когато нещо касае може би лично мен - макар, че пак не съм сигурен:)) но когато касае други, особено някои мои приятели тук в блога гранича към безпощадието!
Наздраве!
цитирай
13. анонимен - Наздраве!
18.04.2012 09:29
Всяко пЦе, което лае,хапе и се държи бясно, трябва, таковата, с гьостерицата...
цитирай
14. apostapostoloff - Да, ама видяхте ли
18.04.2012 09:37
какво става в ДСБ?
цитирай
15. hopfen - katana - Наздраве!
18.04.2012 09:39
katana написа:
Всяко пЦе, което лае,хапе и се държи бясно, трябва, таковата, с гьостерицата...

Така е, ама за сега ние само го галим с перото:)), понякога то е по-силно от сопата....
но като гледам кръстоската му с чукундура, т`ва пЦе е гьостероустойчиво:))
цитирай
16. hopfen - apostapostoloff - К`во става бе колега с..
18.04.2012 09:43
apostapostoloff написа:
какво става в ДСБ?

с ДСБ-то да не е побесняло и то:))
Наздраве!
цитирай
17. анонимен - Абе, има такива хора. Като пръднат, започват да се хвалят. Но има и други хора, които
18.04.2012 11:47
hopfen написа:
katana написа:
Всяко пЦе, което лае,хапе и се държи бясно, трябва, таковата, с гьостерицата...

Така е, ама за сега ние само го галим с перото:)), понякога то е по-силно от сопата....
но като гледам кръстоската му с чукундура, т`ва пЦе е гьостероустойчиво:))

обичат тези аромати и приемат пръдването като израз на висока култура и образец на демократичност.
:-)))))
цитирай
18. анонимен - те са на" Всеки килоНетър":)))
18.04.2012 12:31
Кво се занимавате с това коммекере,да ви пита човек!?
цитирай
19. анонимен - В блога разни хора...
18.04.2012 13:10
katana написа:
hopfen написа:
katana написа:
Всяко пЦе, което лае,хапе и се държи бясно, трябва, таковата, с гьостерицата...

Така е, ама за сега ние само го галим с перото:)), понякога то е по-силно от сопата....
но като гледам кръстоската му с чукундура, т`ва пЦе е гьостероустойчиво:))

обичат тези аромати и приемат пръдването като израз на висока култура и образец на демократичност.
:-)))))


Има и такива , където по стар обичай, за да изпъкнат пръдлите им , се ровят в личните данни на съблогерите...изнасят ги подправени и с пръдни се мислят за герои... като теб и пръдлите фотоГафки около теб.
цитирай
20. анонимен - предният ми коментар е за дейноста на катана в блога
18.04.2012 13:13
и за приноса му с пръдни в блога , където обгази много съблогери неоснователно и ссмръдливо , заради пръдлите си.
цитирай
21. анонимен - Нивото Hopfen е много ниско. Вси...
18.04.2012 15:23
Нивото Hopfen е много ниско.Всички, които те коментират са за съжаление.Най-вече брат Алекс.Той отдавна трови с цитатите си блога.Уж,религиозен, ама досадник и лицемер си е.Който му се връзва и му коментира постингите и той е като него.
цитирай
22. анонимен - За анче №19,20 и 21 - Полигоре, ама никак не ме интересуват анализите и мненията ти.
18.04.2012 16:05
Бъди така добър, замълчи и се отдай на самокоментирне и помпане.
цитирай
23. ketcakuatl - СТАРШИНКА ЦЪГОВ В ДЕЙСТВИЕ
18.04.2012 16:06
анонимен написа:
и за приноса му с пръдни в блога , където обгази много съблогери неоснователно и ссмръдливо , заради пръдлите си.

Той много разбира от пръдни, нали си ги мирише постоянно посрания. Няма и смелост да се изпише, ама като завони - просто се разпознава. Къш бе чекиджия!
цитирай
24. анонимен - ketcakuatl, отдавна обмислям единно име за тия льольовци. И все повече се вписват в
18.04.2012 16:45
ketcakuatl написа:
анонимен написа:
и за приноса му с пръдни в блога , където обгази много съблогери неоснователно и ссмръдливо , заради пръдлите си.

Той много разбира от пръдни, нали си ги мирише постоянно посрания. Няма и смелост да се изпише, ама като завони - просто се разпознава. Къш бе чекиджия!

Бременните музиканти.
цитирай
25. ketcakuatl - ХМ..М
18.04.2012 17:53
Какви музиканти могат да бъдат? Духачи е по-добре, щото духат супата докато аз си хапвам ягоди със сметана...Отсвирените свирчовци предлагам аз.
цитирай
26. анонимен - Мисли, мисли потника и той със своя ...
18.04.2012 18:25
Мисли,мисли потника и той със своя интелектуален капацитет ти помага......:)
цитирай
27. rustocks - И от мене бира! Утрепа го този червен педал Кучел!
18.04.2012 19:03
Браво на теб!
цитирай
28. boristodorov56 - не влизай под маска, Кич. ел!
18.04.2012 19:22
28. lucyfer

Шизофренията ти е всеизвестна!
цитирай
29. анонимен - Кушелия
18.04.2012 21:04
Липсата на уважение към другите, а и циничното държание показват само колко ниско е нивото на културата на дадена личност и колко беден е душевният му свят. Не е грешно да се спори за религия, но начина, по който кушел е направил това е меко казано отвратителен, човекът си е свалил маската и е показал истинското си лице, такива като него не можеш даже да ги съжаляваш, остави го да лае, ще прегракне и ще му мине:)

Кирил
цитирай
30. hopfen - До Анонимните отговарям ви колективно(правя го защото един човек може да стои зад параванчето)
18.04.2012 21:05
придържайте се към нормалния кръчмарски тон:)) без обиди и нападки към други колеги от блога - използвайки моя блог- мен може да ме критикувате колкото си искате, все пак уважавам правото макар и зад параванчето да си го кажете свободно това което ви е на сърце:)) Някой беше писал от вас за нивата ми, ако това се отнася за бирената ми чаша то там нивото ми винаги е ниско:))- за това налей, до горе:))
Наздраве!
цитирай
31. hopfen - rustocks - Благодаря за бирата:))
18.04.2012 21:18
rustocks написа:
Браво на теб!

Не искам да го трепя, а само да го озаптя, може пък и да се вразуми човека:))
Наздраве!
цитирай
32. hopfen - Кириле - Наздраве!
18.04.2012 21:28
анонимен написа:
Липсата на уважение към другите, а и циничното държание показват само колко ниско е нивото на културата на дадена личност и колко беден е душевният му свят. Не е грешно да се спори за религия, но начина, по който кушел е направил това е меко казано отвратителен, човекът си е свалил маската и е показал истинското си лице, такива като него не можеш даже да ги съжаляваш, остави го да лае, ще прегракне и ще му мине:)

Кирил

Така е, ако не беше на връх празника иди-дойди, ама не можах бе брат да се сдържа, на общия фон от добронамерените пожелания на нашите съблогери, този бесен лай ми дойде в повече! А дано му е минало:))
Наздраве!
цитирай
33. hopfen - ketcakuatl, katana, boristodorov56 - Наздраве!
18.04.2012 21:36
Не знам, кои точно коментирате, но щом не съм попадал на тях, то те се различават доста от този едноцветен-ален палаш, за който писах. Дано е мирясъл вече:))
Наздраве!
цитирай
34. анонимен - hopfen, опикахме се от тази бира, бе!
18.04.2012 21:41
Дай нещо по-твърдо или поне вино! :-)))))))))) Наздраве!
цитирай
35. hopfen - katana - извинявай за нескромния въпрос
18.04.2012 22:33
katana написа:
Дай нещо по-твърдо или поне вино! :-)))))))))) Наздраве!

на теб не ти ли остана поне мъничко от оная напитка носеща името на северно- ирландско градче, обещана от наш колега:))
Наздраве!
цитирай
36. hopfen - Кушеле, - ЧИБА!
18.04.2012 22:51
Aз му викам чиба, чиба, чиба, то пак тук се навира:))
Нямаш място тук, замърсяваш блоговото ми пространство!!!
цитирай
37. анонимен - katana - hopfen, опикахме се от тази бира, бе!
18.04.2012 22:54
Как Тано, не е от бирата, от възрастта е напикаването )
Има памперси, не се излагай! И на баба Гинка да предложиш, че тя от простотия даже се и насира вече ))) Нещастници!
цитирай
38. анонимен - Напитката ще получа в края на седмицата. Така се разбрахме.
18.04.2012 23:29
hopfen написа:
katana написа:
Дай нещо по-твърдо или поне вино! :-)))))))))) Наздраве!

на теб не ти ли остана поне мъничко от оная напитка носеща името на северно- ирландско градче, обещана от наш колега:))
Наздраве!

В момента съм на даскалска ракия. Шотландска даскалска ракия. :-))))
цитирай
39. sistemite - от sistemite :
20.04.2012 10:15
Колега, hopfen, тук пространството е Твое и ако искаш "да ме изтриеш" - няма проблеми, НО съм ти дал доказателство в последния пост на Кушел, че в заглавието на поста, следва да бъдат разменени местата на "цинизъм" и "простотия". В този си вид заглавието е лишено от смисъл. Не знам, кой е автор на това съждение, но не се дефинира нито права, нито обратна логична функционална връзка. Това важи за всяка система. Ако не си съгласен, обори доказателството, както и преди да пристъпиш към степенуване - по скала (над Кушел, под Кушел и пр...) създай, определи, дефинирай МЯРА,МЕРНА ЕДИНИЦА или мярка някаква - казано !
цитирай
40. hopfen - sistemite- така е приятел, както кажеш
21.04.2012 09:35
само не ги вземай толкова навътре нещата, ти се хвърли да защитаваш Кушела нападайки други- не така, ако си праволинеен провери граматиката при него и тогава се заеми с мене:))
поред на номерата:))
Ето ти за начало едно Кушлево изречение:
"Вероятно е ибил по-саркастичен от преразказания."
А пък смятам да се спреш с това и отдадеш силите си за нещо по-смислено:))
Наздраве!
цитирай
41. tamperto - .
25.04.2012 03:07
Абе тука всичко ли избива във трепанье на противника? Баси и блога е! Няма ли Игнор на потребител? Що всяка жаба не си гледа нейния гьол?
цитирай
42. hopfen - tamperto не се стряскай колега от това
25.04.2012 09:02
tamperto написа:
Абе тука всичко ли избива във трепанье на противника? Баси и блога е! Няма ли Игнор на потребител? Що всяка жаба не си гледа нейния гьол?

никой не е умрял от критика, не трепане а озаптяване е постинга по-горе:))
Виждам, че влизаш на терена без да те е пуснал страничния съдия:)) ама нейсе, щом си поел топката, давай умната ей:))
Нали не смяташ примера си за еднопосочен:))
Аз искам да отида в този"гьол" някой ден- знам със сигурност, че там ми е мястото:)) :
http://hopfen.blog.bg/zabavlenie/2012/04/12/vyzmojno-li-e-chovek-da-se-udavi-ot-shtastie.939120
Наздраве!
цитирай
43. tamperto - ааа, аз съм само за малко, знам си ...
25.04.2012 09:45
ааа, аз съм само за малко, знам си гьолченцето. Наздраве, ама е малко раничко. :D
Имах предвид цялото блог.бг, а не твоята тема. Сори ако така си ме разбрал. Довечера ще се накажа със една пастърма.
цитирай
44. hopfen - tamperto, такова наказание всекиму:))
25.04.2012 21:21
tamperto написа:
ааа, аз съм само за малко, знам си гьолченцето. Наздраве, ама е малко раничко. :D
Имах предвид цялото блог.бг, а не твоята тема. Сори ако така си ме разбрал. Довечера ще се накажа със една пастърма.

Може да сме се разминали в разбиранията, по -важно е да се съберем на маса:))
Пастърмата е универсално мезе, по-специално телешката- това наказание е убийствено:))
Наздраве!
цитирай
45. анонимен - Хъм..... ще се наказваме, а?
30.04.2012 09:56
Добре, добре! Ей, аз знам едно кръчме в София, където наказват с пикантно джоланче! Има и бира, ама аз съм на вино.
цитирай
46. hopfen - Сега съм доста далече
02.05.2012 07:46
katana написа:
Добре, добре! Ей, аз знам едно кръчме в София, където наказват с пикантно джоланче! Има и бира, ама аз съм на вино.

от столицата, но и това ще стане, аз черпя!
Наказанието с джолончето е повече от убийствено:)
Наздраве!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: hopfen
Категория: Хоби
Прочетен: 620762
Постинги: 94
Коментари: 1551
Гласове: 6801
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930