Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.05.2014 19:36 - До плебса у блогу, гледайте фнимателну ей....
Автор: hopfen Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 12947 Коментари: 35 Гласове:
59

Последна промяна: 03.05.2014 23:31



До плебса у блогу, гледайте фнимателну ей, това е само лявата ръка на Иконома, дясната държи телефону, а пък с другата, не, не сега, другият път ще ви покажа какво държи. Е рано, рано ми изтри коментарчето, от предишния си постинг:
http://theeconomist.blog.bg/politika/2014/05/02/statistikata-e-bezjalostna-nauka-ili-pustiiat-koridor-v-chie.1261608
, ама пък то било валидно и за този. За малко да се усъмня в диагнозата, но щом симптомите  са същите и боговете мълчат:)
Моля, от тук нататък да се чете само от колеги, които не ползват главата си единствено за закачалка на шапката си или стойка на очилата си. Тук ще се борави със числа, от статистиката тази безжалостна наука, както я нарича наш Панчо. Писал се с гръмкото прозвище Икономистът. Ков икономист бе, човек който разглежда  числата само като цифри не и като стойности, не става и за пазач на тухларна.
Та поредната блогова жертва на нашио комплексар се оказа безобидния и добродушен наш колега
getmans1
Какво толкова му беше причинил на Иконома този наш съблогер, така и не разбрах защо беше удостоен от такъв разбиващ и спиращ дъха постинг. Редовната глутница от мажоретки не останаха по-назад и дооглозгаха беззащитния съблогер мляскайки угоднически.
Та какво показват в дейстителност цифрите, колегата getmans1 има блогов коефициент 0.15, срещу 0.0701 на Иконома, е питам аз сега кой е в дъното на коридора.
Блоговия коефициент е променяща се величина, стойностите които съм записал по-горе са към момента на Икономовия постинг:"
Статистиката е безжалостна наука...или пустият коридор в чието дъно живее тъжният блогер getmans1"
И моят скромен коментар безжалостно изтрит от Десния сектор у блогу:
.....................

01:43 - За Иконома е повече от ясно, че комплексарщината му се е обострила За Иконома е повече от ясно, че комплексарщината му се е обострила до критично ниво, а другите които му припяват, по всяка вероятност са се инфектирали.
Всички вас ви чакам с данъчните си декларацийки на 6-май на адрес Марко Балабанов №2 :))

Постинг: Статистиката е безжалостна наука...или пустият коридор в чието дъно живее тъжният блогер getmans1
Автор на постинга:
theeconomist

Редактирай | Изтрий

.........................................
Ще ми трие той на мен коментарите, та те са ми като деца,.... невинни и чисти:)
Хайде, взимайте си данъчните декларации, и ви чакам там на посоченото място, ще бъда там през целия ден.


  ПП
Колеги, моля да бъда извинен, пропуснал съм нещо много съществено, а то е каса от любимото питие на първия познал, как се формира този коефициент за който съм писал по-горе. Ако аминистрацията на блога, въведе този коефициент в параметрите на алгоритъма, то страстите към заветната първа ще се оталожат до такава степен, че даже  на совалка турбината да те помпи не ще се качиш на първа:))




Гласувай:
59



1. tutankhamon661 - hopfen
03.05.2014 20:07

Сори, вече не е интересно да му се обръща внимание на малоумния Икономист. Може да е грехота, че го признавам, но повече жега имаше с Rustam.

Последният постинг на Икономиченоткъмакъл е абсолютен хит на чалгаризацията и циганизацията в България. С типичен мутренcки похват опитва да внуши “платежоспособност” и всички блогбегейски циганки, барабар с фалшивите си профили, отиват да му се подмажат. После същите говорят за изкуство и плюят абитуриентките, че били “пропаднали”. Фолк певиците били продажни. А какво да кажем за цървулани, които са готови на всичко срещу ......... снимки в Нета?

Баси деградиралите пачи!

цитирай
2. tutankhamon661 - !!!!!!!!!!!!!!
03.05.2014 20:22
Още икономични хитове

В един постинг опитва да подиграва журналистка, която няма нужда от представяне и аудиторията й не подлежи на съмнение, а в следващия постинг използва същия показател /брояч/, но на своя безспорно напомпан блог /няма как да е друго, след като го четат пет души на кръст/, за да се самоизтъква за сметка на споменатия Getmans1.

Ако това не е противоречие, здраве му кажи! И нито един от петимата четящи блога му не го посочи/!!!/. Може и да не са го забелязали – между тях няма интелигентни хора.

цитирай
3. axlaxl - Бай Ганьо е това. . . ти го плюеш, той ...
03.05.2014 21:05
Бай Ганьо е това...ти го плюеш, той си мисли, че го хвалиш. Радва се на всякакво внимание. За да ти отмъсти, вади картинка от руски сайт, пише 3 изречения, разбиващи живота и се чувства като звезда...
Винаги като ми се мерне г-н Икономичния, се сещам за сцената с Бай Ганьо като скочи в басейна и ...доволен от поредната си простотия очаква аплодисменти.
Много ме кефи като си говори с педал, когото мисли за жена....:)))
цитирай
4. tutankhamon661 - !!!!!!!!!!!!!!
03.05.2014 21:27

Като гледам коментарите му, от няколко дни не е излизал от Blog.bg. Затова сега чакам с интерес да разкаже къде е “пътувал по празниците” и същите циганки пак ще ръкопляскат. Hа Околовръстното е така – шаренкото хвърля във възторг.

Животът има свои правила и едно от тях е: само абсолютен боклук може да обижда брутално жена, защото не го забелязва. Икономиста вече два пъти го прави спрямо различни жени. След такава нееднократна постъпка личните мнения нямат значение. Ясно що за човек е – Животът е казал своята дума.

цитирай
5. анонимен - getmans1
03.05.2014 22:06
e много доброжелателен човек. Не помня да е нагрубил някого. Ако се е включвал в дискусии, го е правил на място.
Другия няма да коментирам. Нито тези около него.
Защото си е чиста загуба на време.
цитирай
6. hopfen - Да с това
03.05.2014 22:55
tutankhamon661 написа:

Сори, вече не е интересно да му се обръща внимание на малоумния Икономист. Може да е грехота, че го признавам, но повече жега имаше с Rustam.

Последният постинг на Икономиченоткъмакъл е абсолютен хит на чалгаризацията и циганизацията в България. С типичен мутренcки похват опитва да внуши “платежоспособност” и всички блогбегейски циганки, барабар с фалшивите си профили, отиват да му се подмажат. После същите говорят за изкуство и плюят абитуриентките, че били “пропаднали”. Фолк певиците били продажни. А какво да кажем за цървулани, които са готови на всичко срещу ......... снимки в Нета?

Баси деградиралите пачи!


съм съгласен-"вече не е интересно да му се обръща внимание на малоумния Икономист. " и ще взема да се спра с вниманието, и ще започна да му объщам само блогови шамари:)
цитирай
7. tutankhamon661 - 5. angpiskova - getmans1
03.05.2014 23:00
angpiskova написа:
e много доброжелателен човек. Не помня да е нагрубил някого. Ако се е включвал в дискусии, го е правил на място.
Другия няма да коментирам. Нито тези около него.
Защото си е чиста загуба на време.



Какво да му коментираш на другия? Tипичен тролски блог. С разликата, че при троловете е ебавка и никой няма претенции за нещо повече, докато Икономиста се държи така сякаш е сътворил велик вселенски труд.

Няма причина за обсъждане на блог, който не казва абсолютно нищо. Фактът, че събира по 30 безсмислени коментара, означава само едно – умишлено помпане. Като е така, поне да си трае. А той отворил зурла, все едно никой не вижда магариите му.

Комплексираните хора си умират да откриват “скритата мисъл, тънката нишка, невидимото ...” Колкото е по-безсмислено, толкова по-дълго търсят и се опияняват, че са го “разбрали”.

Няколко пъти разни тролски профили чрез лични съобщения ме подканят да коментирам при Икономиста. Може да не е той, но мисълта ми е друга: явно много им харесва да си приказват по този начин. Точно това ме учудва: колко нещастен трябва да е човек за да губи цял ден в коментиране на безсмислици?

цитирай
8. hopfen - Те нямат край
03.05.2014 23:00
tutankhamon661 написа:
Още икономични хитове

В един постинг опитва да се мери с журналистка, която няма нужда от представяне и аудиторията й не подлежи на съмнение, а в следващия постинг използва същия показател /брояч/, но на своя безспорно напомпан блог /няма как да е друго, след като го четат пет души на кръст/, за да се самоизтъква за сметка на споменатия Getmans1.

Ако това не е противоречие, здраве му кажи! И нито един от петимата четящи блога му не го посочи/!!!/. Може и да не са го забелязали – между тях няма интелигентни хора.


един от неговите бисери наскоро беше" Аз пиша само за себе си..." Та той държи рекорда в блога по конфронтация.
цитирай
9. hopfen - Много меко, колежке се отнасяте
03.05.2014 23:05
axlaxl написа:
Бай Ганьо е това...ти го плюеш, той си мисли, че го хвалиш. Радва се на всякакво внимание. За да ти отмъсти, вади картинка от руски сайт, пише 3 изречения, разбиващи живота и се чувства като звезда...
Винаги като ми се мерне г-н Икономичния, се сещам за сцената с Бай Ганьо като скочи в басейна и ...доволен от поредната си простотия очаква аплодисменти.
Много ме кефи като си говори с педал, когото мисли за жена....:)))


с него, на него най ще му приляга Гаден Гудьо, който не може да направи разлика между сарказъм и гавра.
цитирай
10. hopfen - Ха, дни казваш, той не е излизал откакто е влязъл в блога
03.05.2014 23:11
tutankhamon661 написа:

Като гледам коментарите му, от няколко дни не е излизал от Blog.bg. Затова сега чакам с интерес да разкаже къде е “пътувал по празниците” и същите циганки пак ще ръкопляскат. Hа Околовръстното е така – шаренкото хвърля във възторг.

Животът има свои правила и едно от тях е: само абсолютен боклук може да обижда брутално жена, защото не го забелязва. Икономиста вече два пъти го прави спрямо различни жени. След такава нееднократна постъпка личните мнения нямат значение. Ясно що за човек е – Животът е казал своята дума.


Тук бил да се забавлявал, абе кой ще има нещо напротив, ако се забавляваш без да се гавриш с колегите от блога, започва да ми дожалява това човече....
цитирай
11. hopfen - Именно за това ме подразни и спретнах този постинг
03.05.2014 23:19
angpiskova написа:
e много доброжелателен човек. Не помня да е нагрубил някого. Ако се е включвал в дискусии, го е правил на място.
Другия няма да коментирам. Нито тези около него.
Защото си е чиста загуба на време.

Иконома му изтри коментара отговор с който той се опита да се защити, толкова добронамерено- наивно и без никакво злост, най- вече към икономовата агитка, но от страхливо и комплексирано човече, няма какво друго да се очаква.
цитирай
12. vmir - Няма жена в блога по-бъзлива и по-повратлива от тоя.
04.05.2014 00:02
Като го гледам как се поврътва, и най-фръцливата жена тук ми заприличва на достолепна матрона пред него. За данъчната декларация бих го поздравил, стига да беше дал поне един нишан, че може да му се вярва. Личи му дори от пръв поглед - представя се с чуждо лого, което всеки може да види в собственика му, а има нахалството да очаква някой да ходи да му гледал декларацията, оригинала на която никой не е виждал и ще разчита на повратливата му дума, че е същия с това, което показва.
цитирай
13. vencivaleri1951 - Защо бе али
04.05.2014 00:40
axlaxl написа:
Бай Ганьо е това...ти го плюеш, той си мисли, че го хвалиш. Радва се на всякакво внимание. За да ти отмъсти, вади картинка от руски сайт, пише 3 изречения, разбиващи живота и се чувства като звезда...
Винаги като ми се мерне г-н Икономичния, се сещам за сцената с Бай Ганьо като скочи в басейна и ...доволен от поредната си простотия очаква аплодисменти.
Много ме кефи като си говори с педал, когото мисли за жена....:)))


Повечето мъже се хвалят с колите, цевите и съпругите и лудите като мен и с любимия си отбор. То е залегнало генетично у мъжа. Колата е продължение на коня. Аз когато имах конче се хвалех с него и никой не ми каза нищо.
Ти също се хвалиш с ястия, с дома ти на село, с фотографиите си и в това няма нищо отсъдително. "Икономист" си е купил джип с мерник и брои сериозна сума за това. Тоест работил е , изкарал е кинти и споделя по свой си начин придобивката. Ето приятелката ти ангелина се хвали с всяко интервю или статия които е направила. Ами да ти кажа , че понякога такива "хвалби" действат възпитателно. Ходихме му на гости на " Икономист" със съпругата ми. Аз паркирах моята десетгодишна корсичка до джипа му и се почувствах малко неудобно. Няма да ти кажа как ме погледна жена ми. Е колата ми не е вече Корса. Аз към коли и оръжия се отнасям хладно макар, че никога не са ми били чужди. Ето оглеждам сега ново конче и ако се договориме със стопанина ще се хваля, ще Ви пращам снимки. Ще кажат някои , че е бай Ганьовщина, но селския ми дядо е имал винаги кон, а семейството му е било може да се каже бедно. И зависи от гледната точка. Подръжката на кон на мен ми струва по малко отколкото подръжката на кучетата ми. Защото ползвам дядовия обор, двамата с кончето изораваме и садим нивата с ечемик. Малко хранителни добавки, малко алкохол на дъдеда който се грижи през седмицата за него и толкова. Нима е снобизъм да се радваш на кон, куче, внуче... С колата е същото Преди време се хвалеше с цветя, домати, коте...Защо не го нападнахте?
цитирай
14. tit - изключително човечен постинг, Хопфен - поздравления!:):))
04.05.2014 01:27
Светът изглежда различен, гледан от предната седалка на Мерцедес и от страничния прозорец на Икарус, когато те впечатляват прозорците.:)

Що се отнася до гетмана - не бива да поощряваш опитите му да вие сред блоговите хищници...не е приятелско това!
Липсва му нужния тембър.;):))
цитирай
15. yohnny - Подкрепям за
04.05.2014 08:07
админа -> алгоритъма.
цитирай
16. axlaxl - 13. vencivaleri1951 - Защо бе али
04.05.2014 08:53
Както се превъзнасяш по красотата на Лидис, така и по акъла и възможностите на Икономичния...ясно е колко е красива....логично е колко е умен и с възможности твоя приятел, ако съдя по твоето мнение.......Въпрос на гледна точка. Твоята е пристрастна! Човек, който ме обсъжда колко съм грозна, а от себе си показва само колата....градинката и картинки от нета....Ясен ми е! Красота и грозота се обсъжда лесно, но не всеки може да си го позволи....

Не мисля, че се хваля с къща на село или манджи...нямам къща на село, а манджите са просто храна....Няма хвалба в това.
Ако трябва да се хваля като него ще покажа доста фрапиращи за теб и него неща...но има неща, които не са свързани само с мен и не мога да се хваля с тях, въпреки, че ще е по-реално, защото ще е истина....:))
Ти може да познаваш "Панчо" , това те прави пристрастен и сляп за блоговите му гафове....но всеки (нормален човек), които вижда само блога му вижда в негово лице един Бай Ганьо, който като му се мазни Петефф с ник на жена, значи изпада в умиление, че видите ли колко жени ме уважават.....това го прави блогов глупак! В живота може да си пич, но тук да си обикновен блогов глупак!

В този сайт са много малко блогърите за които можеш да си сигурен кой кой е...и да внимаваш кого нападаш и обиждаш и кого възхваляваш...Една от реалните съм аз! И не можеш да си позволиш да ме съдиш, а да се радваш ,че все пак реален човек ти обръща внимание и ти отговаря, а не НИК зад който не знаеш кой/коя е....Свана ли мисълта ми? Съмнявам се...:)

Отивам да правя снимки ... да "се похваля" и аз..само, че не с части от нещо, а с нормални снимки..

Джип съм карала, нов, още 2007 година. Лично го купих. Не ме впечатляват джипове мен. Нито пари, нито имоти.....Истински ценя хората, но хората, които си заслужават. А те са малко за съжаление!

Не е грешно човек да се хвали, но има огромно значение какк го прави. Дали е самохвалко или просто показва къде е бил, каква кола кара и каква градинка има без да си въобразява, че непременно дразни някого с това...
цитирай
17. joysii - Аз мисля, че Ико е симпатяга и дос...
04.05.2014 10:27
Аз мисля, че Ико е симпатяга и достатъчно разумен, за да реализира в блог.бг. присъствие съобразено с публиката, или по-точно - със сбирщината тук.
Факт е, че е популярен, че е харесван, че е четен, коментиран.Какъв е проблемът?
Това,че Гина Конспирацията axlaxl не си пада по него даже е плюс в негова полза.
Предлагам следващият Ви постинг да е посветен на това как всички махнахме снимки на децата си от постингите,че да не ги окраде Гина и после да се изгаври с тях.Това ще е по-впечатляващо и ще виси на Първа дълго време.
Поздрави.
цитирай
18. blondinkas4uk09 - Не ме кефи Икономистът и Getmans
04.05.2014 11:09
да си разменят грубусти. Не ме кефи също някой да обижда примерно Али или пък Джойси. Просто тези коментари гледам да ги подмина като ги усетя. Не искам да си губя времето с отрицателни емоции. Искам да съм там, където е забавно и позитивно. (Изглежда, мястото ми е при тъй наречените "светли". :) ) Когато някой се похвали, значи, човекът е щастлив, по-добър... някакси... - в полет. Понякога се случва неволно да му смачкаме настроението в такива моменти, но защо трябва да се стремим умишлено да го направим... не разбирам...
цитирай
19. getmans1 - Ей хора, ако кажа че се чувствам „малко неудобно“ от цялото това внимание определено ще излъжа, аз се чувствам много неудобно! ,
04.05.2014 11:25
Ако ви кажа че съм „поласкан“ от подкрепата ви пак ще излъжа, благодаря ви все пак но знайте че определено се чувствам меко казано, неудобно!

Този човек така и не разбра че аз не защитавам личноста Пискова /макар че имам това право заради възгледите ни/ АЗ ЗАЩИТИХ журналистКАТА когато той престъпи добрия тон, ЗАЩОТО ИМАМ ЛИЧНИ ПРИЧИНИ ЗА ТОВА.

След като си обещах да не го коментирам аз си спазвах обещанието а точно той редовно надничаше в блога ми с единствената цел да се заяде, и понеже в такива случаи прекрачваме границата на добрия тон аз съм ги деактивирал и те още са си в склада.

А ето какво той, перфектния изтри онзи ден:
„00:30 - „Чест и почитания“ и от мен!
Голяма чест е за мен че Икономиста иска да си мерим данъчните декларации, и си е прав човека какво друго да прави ...... като няма доводи!

Той, Икономиста обича и да препикава ..... ъмчи ко да прай челяка, толкова му позволява простатата.

Той, Икономиста понякога замълчава .... като „опикано мушкато“ замълчава, помниш нали? Помниш!
Разбира се че помниш, то не е случайно този пост ..... ама бъди спокоен, аз онези мои постинги съм ги деактивирал, и СПОКО нямам намерение да ги развявам като байряк .... то аз да не съм theeconomist-а !
Тъй де, то си е хубаво да си просто човек!

ПОздрави от мен, на теб и цялата ти компания! :)))
Постинг: Статистиката е безжалостна наука...или пустият коридор в чието дъно живее тъжният блогер getmans1
Автор на постинга: theeconomist

Изтри и още един в който му благодаря че благодарение на него съм вече „на първа“, е вярно че имаше ирония но в никой случай и обида и точно затова аз „нямам нужния тембър“
цитирай
20. tutankhamon661 - 14. tit
04.05.2014 11:51
tit написа:
... не бива да поощряваш опитите му да вие сред блоговите хищници...не е приятелско това! ...



Не усещаш ли, че точно тези твои думи описват преди всичко теб самата? Колко хора вече ти го казват? Колко хора ти направиха забележка за постоянните извъртания? Hе те ли е срам? Има ли сред останалите толкова претенциозен, който да е първа писта на най-долнопробните тролски мръсотии?

Други, като Blackpredator, поне спазват линия – плюе, обижда, но и държи на мнението си. Не съм видял да се прави на “добродушна душица”. Ама няма втора като теб – хем се включваш във всички цигании, хем говориш за Доброто, без да забелязваш очевидното противоречие.

Ето го въпросът, който вече милион пъти избягваш:

“Защо когато се ебавам с другите го намирам за забавно, а когато се ебават с мен го определям като злобно?”

И това е най-очевидното. Щом не го разбираш, значи друго няма смисъл да ти се обяснява. Представа си нямаш колко хора ги дразни непостоянното ти поведение. Bключително сред коментиращите при теб. Hе ги посочвам, защото съм обещал. Ти и бездруго няма да повярваш, защото си от хората, които не забелязват дори най-очевидното, ако не им изнася. Заради такива като теб казвам и повтарям, че част от населението само си е виновно за живота и неприятностите - без право да обвинява държавата. Hе си сред онези, които са ощетени от институциите. Вината е у теб. Каквато си тук, такава си и навън, т.е. концентрирала си пагубни недостатъци, способни да разорят дори милиардер.



цитирай
21. tutankhamon661 - hopfen
04.05.2014 12:04

Фактът, че са свалили постинга ти, доказвa за пореден път – модераторите подкрепят тролските гаври на няколко човека и правят всичко възможно да не им развалят комфорта чрез отговори. За няколко години съм видял стотици мръсотии, включително порно, които не сваляха от Първа страница. Обаче направиш ли справедлива и перфектно aргументирана забележка, както е с настоящия ти постинг, веднага го свалят.

Ако някой още не е разбрал, съмненията вече отпаднаха: Икономиста е в очевидна комбина с модераторите.

цитирай
22. tutankhamon661 - 13. vencivaleri1951
04.05.2014 12:34
Аз ще го кажа по различен начин, тъй като в България думите възпитание, джентълменство и други подобни имат изкривено значение.

Бил си на гости при Икономистa - нали така разказа. Cедите на масата, ядете, пиете. В един момент той започва да обижда жена ти. Без никаква провокация от нейна страна.

Ти как ще реагираш?

1. Ще защитиш жена си и ще направиш забележка на Икономиста.

или както правиш в Blog.bg, т.е.

2. Ще защитиш Икономиста, представяйки поведението му като "мъжкарско, стилно, тарикатско" и ще се скараш на жена си, че не приема с удоволствие комплексарските му изригвания.

Между другото: много ми хареса, че слагаш "Икономист" в кавички. От постинга се вижда, че за неговия никнейм кавичките са ...... изгарящо необходими.


цитирай
23. tit - ниЗко чело човече,
04.05.2014 14:03
tutankhamon661 написа:
tit написа:
... не бива да поощряваш опитите му да вие сред блоговите хищници...не е приятелско това! ...



Не усещаш ли, че точно тези твои думи описват преди всичко теб самата? Колко хора вече ти го казват? Колко хора ти направиха забележка за постоянните извъртания? Hе те ли е срам? Има ли сред останалите толкова претенциозен, който да е първа писта на най-долнопробните тролски мръсотии?

Други, като Blackpredator, поне спазват линия – плюе, обижда, но и държи на мнението си. Не съм видял да се прави на “добродушна душица”. Ама няма втора като теб – хем се включваш във всички цигании, хем говориш за Доброто, без да забелязваш очевидното противоречие.

Ето го въпросът, който вече милион пъти избягваш:

“Защо когато се ебавам с другите го намирам за забавно, а когато се ебават с мен го определям като злобно?”

И това е най-очевидното. Щом не го разбираш, значи друго няма смисъл да ти се обяснява. Представа си нямаш колко хора ги дразни непостоянното ти поведение. Bключително сред коментиращите при теб. Hе ги посочвам, защото съм обещал. Ти и бездруго няма да повярваш, защото си от хората, които не забелязват дори най-очевидното, ако не им изнася. Заради такива като теб казвам и повтарям, че част от населението само си е виновно за живота и неприятностите - без право да обвинява държавата. Hе си сред онези, които са ощетени от институциите. Вината е у теб. Каквато си тук, такава си и навън, т.е. концентрирала си пагубни недостатъци, способни да разорят дори милиардер.




Нямаш способността нито да формулираш такъв въпрос, нито да разумееш отговора му!:))
А той е - "Защото бездарието е зло!":Р
цитирай
24. tutankhamon661 - tit
04.05.2014 14:29

Ти ли ми говориш ма, пача проста!

Къде си изказала твоя мисъл? Постинги и коментари – всичко крадеш и преправяш за да го представиш за “свое”. Ти не заслужаваш дори да ровиш по кофите за боклук, защото си отпадък.

Нали ти го казаха: на твои приятели им писна от постоянното ти напускане, връщане, шикалкавене, извъртане ... А ти отговори, че никога не си напускала /видяно от целия Blog.bg – многократно/, т.е. обвини приятелка в лъжа /!!!!!/. Няма накъде повече да пропаднеш.

На този фон отричането ти, че ми досаждаше на лични съобщения, е направо безобидно. Hе си ми интересна - това е положението.

И пак, и пак, и пак ...

“Защо когато се ебавам с другите го намирам за забавно, а когато се ебават с мен го определям като злобно?”

цитирай
25. tit - по-полека, бе, мумифицирана злобо!:)))
04.05.2014 16:12
Щади си нервите - на твоите години е опасно! Ще те тресне някой инфаркт и ще те загуби дясното!:р

И пак, и пак, и пак :
Защо, когато свалят от Първа Икономиста, модераторите са самата справедливост,
а когато свалят Пискова; Алка; Тутанкамон669 или Хопфен /Боже!Какво съотношение само!/ - са злобни заговорници?!:))))

Пий си хапчетата. Плз!
цитирай
26. tutankhamon661 - tit
04.05.2014 16:43
Ти ли ми говориш за инфаркт ма, Дърт Прасугел!

Такива като Икономиста по нормалните платформи ги трият. Ясно ли e, Изкукал Бабиер? Нeпровокираните обиди не cе толерират никъде освен в Blog.bg.

Пискова има аудитория, за която цял живот ще й завиждаш. Само един неин постинг е прочетен от повече истински хора, отколкото целият твой блог. Това се знае. А ти ще съществуваш само тук, защото другаде не те искат.

Я виж ти! Някаква неграмотница ще се мери с доказаните блогъри. Пише се “ахилесов”, а не като твоето “ахилев”.

Знам и за други, на които си се сваляла чрез лични съобщения. Не само на мен. Един от тях даже те е подигравал, което до ден-днешен не подозираш.

Известни са ми много твои интриги. Например за Гатора какво си плюла. Ама иначе му се подмазваш под всеки постинг. Лицемерна Гад!

Какво си въобразяваш? Искаш да настроиш някой срещу мен? Това, че си го направила с други, не означава че с мен ще успееш. Всичко съм разказал, където трябва. А не съм го обяснил публично за да не им досаждаш – знае се какво си мрънкало.

И не развявай тлъсто шкембe - ще повърна! Pевността ти не ме интересува. Други са ми интересни. Пръсни се от яд!

цитирай
27. tit - успокой се, бе, тутьо!
04.05.2014 18:59
Ще вземеш да свършиш като един Митю, дето беше България, според Вмир.
Аз съм това, което съм и знам какво съм, мумио нетна.
Мнението на виртуален злобар, като теб само ме забавлява!:)))
цитирай
28. tutankhamon661 - tit
04.05.2014 19:19

Ха-ха, наистина си абсолютно луда. Всички виждат твоята злоба, а ти за другите говориш. Hе аз се включвам под абсолютно всяка тролска гавра, очаквайки хората да забравят и да не направят съответните заключения. Пък и нали “никога” не си напускала сайта. Като кажеш “Сбогом”, някой трябва друго да разбере. Хората виждат това, което е, а не което е удобно за теб.

Mного обичам някой да се обяснява насам-натам, пък после да каже “Не че ми пука”.

Изобщо, ха-ха! Значи така му викали – като се тресеш от нерви и гълташ промишлени количества валериан, то било “забавление”.

Нищо чудно, че всички ти се смеят. Hе разбираш значението на най-обикновени думи, затова го маскираш като “скрития смисъл”. Много си оригинална, ама мноууу! Ха-ха!

цитирай
29. hopfen - Да идвам само да почистя
04.05.2014 19:38
от гилзите, хубаво е че няма трупове, щот щяха определено да лежат на съвестта ми и да уважа времето което сте си дали да се позахапете, да ме позахапите, или пък да ми дадете някои отговори на въпроси които не съм задал, е :
---12. vmir- много точно си доловил хормоналния дисбаланс на Панчо, в тази куха градинска лейка имено липсата на цинк е довела до това повишено ниво на естроген:)
---13. vencivaleri1951 и 14. tit - и двамата се движите под въздействието на първия закон на Нютон, а постингът ми е по скоро за третия:), колегата tutankhamon661 ви е казал една очевадна блогова истина но преднамереността ви е като завеса пред нея:)
---15. yohnny ами като гледам само ти си проявил интерес към това, а и модераторите също, изпращайки това материалче из мазетата на блога:) що бе от какво се изплашиха пък те?!
---17. joysii и правилно мислиш, имайки в предвид че мислите при теб текат на обратно:)
---18. blondinkas4uk09, а блонди не може Тако и Вако, щото като е Тако, то Вако лошо гледа:)
---19. getmans1, я пък сега, налей си едно по желание, пусни си любимата музика, опъни се удобно и ще се почустваш......:)
----20. tutankhamon661, ето тук Титче, фараона те е зафараончил яко, като пеперуда с карфица те е забил:)
"“Защо когато се ебавам с другите го намирам за забавно, а когато се ебават с мен го определям като злобно?” е това е то типичното Икономово поведение:)
---21. tutankhamon661- меко казано е, че ми пука или дреме модераторското съчувствие към Иконома, щом е скрит постинга, значи е постигнал целта си:) тоест третия закон на бай Исак Н.
---25. tit , Не споменавай името Господне напразно! И не нагаждай кукувича прежда върху казаното от мен:) Много сполучлив самоанализ си си направила: "Защото бездарието е зло!" :)
---26. tutankhamon661, колега тук си прекалил със солта:) по принцип на безвкусна гозба сол не и трябва:)

цитирай
30. tit - hopfen,
04.05.2014 19:49
Тутю нищо не ми е "забил":)
Това ви е забавлението...
Коментирах само защото преди време, когато пародирах Пискова, ме обвини в безчовечност.
Първият коментар на мумията към мен тук е образец на вашата човечност

На двадесет и пети май, вечерта, когато леете крокодилски сълзи върху резултатите от изборите и обвинявате негласувалите като мен за пасивността им...ела и го прочети пак
цитирай
31. hopfen - На някой друг ги разправяй тези:)
04.05.2014 20:47
tit написа:
Тутю нищо не ми е "забил":)
Това ви е забавлението...
Коментирах само защото преди време, когато пародирах Пискова ме обвини в безчовечност.
Първият коментар на мумията към мен тук е образец на вашата човечност

На двадесет и пети май, вечерта, когато леете крокодилски сълзи върху резултатите от изборите и обвинявате негласувалите като мен за пасивността им...ела и го прочети пак

Титче, ти си ми толкова много ясна, че ми се вгорчава биричката от твоята прозрачност:) По въпроса за гласуването можеш да си дадеш труда да видиш предишния ми постинг пък после ми прави обобщения:)
А отностно колежката Пискова, блогоудобно да сервилничиш и се подмазваш с постинги като онзи на Иконома беше повече от жалко...
цитирай
32. jeremy231 - Я! Хубаво е като се върнеш след известно време да визиш, че нещата са си като винаги
06.05.2014 13:59
Наздраве, Хоп! Да ви е сладко и вкусно! Ами.... Тит да не е направила кариера? От обикновена мажоретука във валиде-мажоретка? Трябва да погледна. Съмнявам се, че при Икономиста има кадрови наплив.
цитирай
33. sestra - Добър вечер,
07.05.2014 01:09
този текст е мек, неразточителен, но и изчерпателен. И споделям за коментарите. Така ме заболя и мен, когато Любомирчолаков три моите, че и обиди после мята насам натам чунким някоя ме цапне да ми затвори устата. Редактирани коментари, премерени и без обиди, само дето противоречащи. Е не става така.
цитирай
34. hopfen - Да, всичко си е по старому с лека
08.05.2014 23:14
jeremy231 написа:
Наздраве, Хоп! Да ви е сладко и вкусно! Ами.... Тит да не е направила кариера? От обикновена мажоретука във валиде-мажоретка? Трябва да погледна. Съмнявам се, че при Икономиста има кадрови наплив.

прогресия на комлекарщината в Хаха Мухаха, но пък в съревнованието кой първи ще близне Икото, титка води пред Черньо с едни гърди, също понякога с двойната близалка Иронакарамел е с цяла обиколка:)
Наздраве!
цитирай
35. hopfen - Абе, само да триеха, а то и си донаждат
08.05.2014 23:21
sestra написа:
този текст е мек, неразточителен, но и изчерпателен. И споделям за коментарите. Така ме заболя и мен, когато Любомирчолаков три моите, че и обиди после мята насам натам чунким някоя ме цапне да ми затвори устата. Редактирани коментари, премерени и без обиди, само дето противоречащи. Е не става така.

и преиначават написаното, след като са го изтрили.
Наздраве!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: hopfen
Категория: Хоби
Прочетен: 620656
Постинги: 94
Коментари: 1551
Гласове: 6801
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930