Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.10.2013 23:03 - Докато "бон филетата" са на власт, държавата ни ще прилича на оглозган кокал.
Автор: hopfen Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 4591 Коментари: 13 Гласове:
40


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Един наш съблогер, който изпадна в говеждо умиление по отминалото живково време, направи болезнено признание, че е бон филе, и то от най-най-задните части. Мажоретките около него разбрали- недоразбрали да не останат по-назад, започнаха в хор:
   - Аз съм „Мешана скара". се провикна Титчето – Ама много мешана..., не, не обърках се, „Друсан кебап” съм, ама, много друсан..”
  - Аз пък съм „Агнешка главичка на фурна”- полята накрая с вишнев сок. - се замазни Вишничка.
Последва цял хор на „Пълнени пуйки със зеле”, „Патици по сечуански” и една
„Патица по финландски” 
 
-
 Аз пък,.. аз пък съм...аз съм...-заподсмърча, Черньо и нищо не можа да добави, поради простата причина, че Лимакса* нeстава и за ядене.
Но пък продължи  да споменава на висок тон вулвата на кравата, показвайки на всички, че не се срамува от своя произход.


28. hopfen - Да не си блъскаш главицата, от чуждицата Вишничке, тук ще ти направя превод  що е „бон филето”
17:58

theeconomist написа:

"При нас понеже бяхме цивилни, вместо предсрочно повишение даваха това и то вървеше с 20 кинта към заплатата. На времето бях един от най младите директори на търговско поделение....

Бон филе, Блеки, винаги съм бил бон филе!:-))"

Бон филето, Виши, е най-доброто говеждо , откъм задните части:))
Болезнено признание на иконома, предизвикано от спомен-умиление към живковото време....тогава всички комунета бяха бон-филета:))

цитирай


Накрая, мнението на бай Гроздан, след като прегледа творенията на Иконома, заключи:
"През живота човешки, на някои от нас се случва да го налегнат "говежди мисли", но по страшно е когато говедото го налегнат овчи такива...Тогава то задалжително си показва досието, странички с еднакъв номинал"
Както винаги, той беше прав:)


*
Лимакс :

http://www.google.bg/images?q=tbn:ANd9GcSFNz9FPWcM1ioLwuKhWz1D-nnubBX_xZ2l8CpozA6AO83C12iwLJcghsY

 




Гласувай:
40



1. vishnichka - НЕ!!! Неее, Хопфи!:)
08.10.2013 08:33
Аз?

Агнешка главичка?

Широкоскроената ми душа, специалитет в областта на бон тона, не на старобалканската кухня, отива да повърне!:)

Не свърши ли октоберфеста, моя слабост също, че да си разменим две /три/ трезви думи?

Хубав ден!:)))
цитирай
2. hopfen - Хубаво е, че понасяш майтапа
08.10.2013 08:51
vishnichka написа:
Аз?

Агнешка главичка?

Широкоскроената ми душа, специалитет в областта на бон тона, не на старобалканската кухня, отива да повърне!:)

Не свърши ли октоберфеста, моя слабост също, че да си разменим две /три/ трезви думи?

Хубав ден!:)))

макар и малко пресолено-подлютен, удари му една качествена биричка и ще спреш емезиса:)
Успешен ден и на теб!
Наздраве!
цитирай
3. dalida - Наздраве,ХопФен!
08.10.2013 09:20
Ако държавата ни беше Оглозган Кокал, нямаше да има такива Апетити към Властта и Стола - премиерски.
Седя и си Мисля че, Оглозгани са само Нашите Чувства към държавата Ни....тъй като Тя, ни се представя в лоша светлина,Нарочно (така ни го втълпявят Медиите)...Ние Сигурни ли сме че, Държавните мъже (и жени) са Бедни?...с толкова много Привилегии и високи Доходи?....От къде ги имат? Какви коли карат?
цитирай
4. vishnichka - Може, една безалкохолна ще ми дойде добре, Хопфи!:)
08.10.2013 09:34
Все пак трябва да се работи...


http://youtu.be/OqSKVSkywEo
цитирай
5. milady - Zum Wohl:)
08.10.2013 10:04
Es lebe unser Oktoberfest :)))
цитирай
6. jeremy231 - Май ще трябва да се върна за известно време и да прегледам изявите на Хаха Мухахаи
08.10.2013 16:14
и неговия кабаретен взвод. Отбелязвам, че дежурната по овощна градина не спи.
цитирай
7. hopfen - За нашите чувства към
08.10.2013 16:40
dalida написа:
Ако държавата ни беше Оглозган Кокал, нямаше да има такива Апетити към Властта и Стола - премиерски.
Седя и си Мисля че, Оглозгани са само Нашите Чувства към държавата Ни....тъй като Тя, ни се представя в лоша светлина,Нарочно (така ни го втълпявят Медиите)...Ние Сигурни ли сме че, Държавните мъже (и жени) са Бедни?...с толкова много Привилегии и високи Доходи?....От къде ги имат? Какви коли карат?

и кокал не е останал...интересен ракурс...
Наздраве!
цитирай
8. hopfen - Много на място, благодаря
08.10.2013 16:49
vishnichka написа:
Все пак трябва да се работи...


http://youtu.be/OqSKVSkywEo

Наздраве!
цитирай
9. hopfen - Разбира се,
08.10.2013 16:51
milady написа:
Es lebe unser Oktoberfest :)))

beim nаchsten Mal kann es ein Bier trinken ein paar Mal !
Prost
цитирай
10. vishnichka - 6. jeremy231
09.10.2013 08:45
Моля те, не си образувай нерви излишно!
Още се не "върнал" и вече имаш нужда от почивка.
Уверявам те, че напоследък спя като бебе и по много!:)
Снощи малко ми беше трудно, че гледах новия Гетсби / препоръчвам/ и ревах.
По едно време видях по тв, че се случва нещо при вас и даже се притесних за теб! След което попаднах на бизнес дамата Ваня Ч, която риалити беше се подула нещо от плач заради някаква погубена любов. Не разбрах съвсем добре за какво иде реч, но и с нея ревах!:)
Накрая Шекли /препоръчвам/ ми подаде един къс пас и петата ми чакра най-накрая се унесе! Хубав ден на всички!:)
цитирай
11. gocho52 - Бон филето ли?...
09.10.2013 09:58
Че то е много просто!...
Всеки го има,не само говедата.
И не е на задника.
цитирай
12. jeremy231 - Аз нямам нерви, Виши. Но имам чувство за хумор.
09.10.2013 20:58
vishnichka написа:
Моля те, не си образувай нерви излишно!
Още се не "върнал" и вече имаш нужда от почивка.
Уверявам те, че напоследък спя като бебе и по много!:)
Снощи малко ми беше трудно, че гледах новия Гетсби / препоръчвам/ и ревах.
По едно време видях по тв, че се случва нещо при вас и даже се притесних за теб! След което попаднах на бизнес дамата Ваня Ч, която риалити беше се подула нещо от плач заради някаква погубена любов. Не разбрах съвсем добре за какво иде реч, но и с нея ревах!:)
Накрая Шекли /препоръчвам/ ми подаде един къс пас и петата ми чакра най-накрая се унесе! Хубав ден на всички!:)

цитирай
13. анонимен - Има полза от подобни "кулинарни" постинги" ......... :)
11.10.2013 11:10
Прочетох поста и отивам веднага да си купя телешки /не свински/ мозък.
Неееееееее, не за трансплантация, а за консумация.
Благодарение на горния постинг разбрах какво толкова много ми се е яло, а не съм могъл да разбера.
Благодаря !

цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: hopfen
Категория: Хоби
Прочетен: 619141
Постинги: 94
Коментари: 1551
Гласове: 6801
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031