Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.08.2013 11:17 - Нещо като поздрав, над дъгата, в края на лятото.
Автор: hopfen Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 4203 Коментари: 19 Гласове:
26

Последна промяна: 21.08.2013 11:20

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

В края на лятото, в края на почти тримесечния ми отпуск ( и засилената бирена терапия през него)... пак съм тук, за радост на едни и за Егоболие* на други:)))
Надявам се, колеги от блога, да сте изкарали това лято добре, както на плажа така и под чадърчетата около него. Някои, както забелязах не са се отделяли от блога, дори и през най-хубавия сезон,  няма лошо щом така им харесва.
Поздрави на всички Вас!

*
На ония саркастично злобеещи  мутирали летящи хиени, ще обърна подобаващо "внимание", малко по-късно, няма да си развалям още в началото следваканционното настроение, я..:))






Гласувай:
26



1. nikita6864 - .
21.08.2013 11:42
Аз съчетавам, плажа, чадърчетата, коктейлите с блог.бг. Нещо против?
цитирай
2. hopfen - Чудесно съчетание:))
21.08.2013 11:44
nikita6864 написа:
Аз съчетавам, плажа, чадърчетата, коктейлите с блог.бг. Нещо против?

Чувствай се поздравена, а не засегната в този случай:)
цитирай
3. ishchel - Радвам се, че пак си тук, Хофпен!:)
21.08.2013 13:51
Свежа струя в блоговата какафония:) Аз не можах да отида никъде това лято....Нема пàри, кризата е световна:)
цитирай
4. tota - И на мен ми е приятно, че си отново сред нас.
21.08.2013 21:48

Чудесно е, че си имал толкова продължителен отпуск с бирена терапия. Какво по - хубаво от това?
Моето лято беше ангажирано и все още е с ремонти. Отивам на Поморие през септември.
Хубава вечер!
цитирай
5. jeremy231 - Ха добре дошъл, значи!
21.08.2013 22:56
Ай, че ми писна от навирени носове, налитащи да ме учат на какво ли не.
НАЗДРАВЕ!
http://www.youtube.com/watch?v=Y5ryo-cd-EU
цитирай
6. hopfen - И аз се радвам, че все още има
22.08.2013 00:21
ishchel написа:
Свежа струя в блоговата какафония:) Аз не можах да отида никъде това лято....Нема пàри, кризата е световна:)

някой който се радва на присъствието ми тук:))
Има все още време, понякога самия край на лятото е най-сладък, пожелавм ти да имаш тази възможност да му се насладиш.
цитирай
7. hopfen - Е, сега ще ти благодаря за онова утро
22.08.2013 00:23
tota написа:

Чудесно е, че си имал толкова продължителен отпуск с бирена терапия. Какво по - хубаво от това?
Моето лято беше ангажирано и все още е с ремонти. Отивам на Поморие през септември.
Хубава вечер!

което ми подари по средата на лятото с "Утро е"
беше нещо като химн в продължение на седмица:))
Ето нещо към посоката ти на движение-
http://www.vbox7.com/play:80b51c09
С пожелания за хубаво време по това време:
Наздраве!
цитирай
8. hopfen - Не е за вярване
22.08.2013 00:38
jeremy231 написа:
Ай, че ми писна от навирени носове, налитащи да ме учат на какво ли не.
НАЗДРАВЕ!
http://www.youtube.com/watch?v=Y5ryo-cd-EU

малко преди това /имам колега от блога свидетел/ думата ни беше точно по темата от поздрава, колега пак изпревари събитията:))
Тия с навирените носове са на път да създадат ново течение в блога, блогоносорози, а ония, които им ги подпират отстрани/носовете разбира се, да не се тълкува другояче/ блогоносокрепители:))
Наздраве!
цитирай
9. jeremy231 - Вярвай, вярвай!
22.08.2013 08:23
Ние, хайманите си мислим по един и същи начин
цитирай
10. hristo27 - Хубав ден ти желая!
22.08.2013 09:46
Хубав ден ти желая!
цитирай
11. lovertosimplicity - Изчаках да "изчезнеш" от смотаната първа...
22.08.2013 12:43
... че да не те излагам там!
ха ха ха

И това ми било Приятел!

Да изчезне месеци и като се върне една нощна проверка дори да не направи, а директно да се юрне на първа да се пъчи!

Срам за целия Болярски род!

Без угризение и още пък по-малко извинение!

ха ха ха

Айде... слушай тука що ти пее радиВото и не се чуди "този пък от де сА зе, че па ми държи и такъв тон":

http://www.youtube.com/v/EC58ZjzejL0&autoplay=1

Рей
/Терцостояшчий/

PS: И да ме сложиш така да се виждам преди още да е започнало клипото - не мислиш ли, че е малко грубичко от твоя страна, м?
цитирай
12. jeremy231 - Ама той направи проверка! Прошепна "НАЗДРАВЕ" и глей к`во стана
22.08.2013 13:03
lovertosimplicity написа:
... че да не те излагам там!
ха ха ха

И това ми било Приятел!

Да изчезне месеци и като се върне една нощна проверка дори да не направи, а директно да се юрне на първа да се пъчи!

Срам за целия Болярски род!

Без угризение и още пък по-малко извинение!

ха ха ха

Айде... слушай тука що ти пее радиВото и не се чуди "този пък от де сА зе, че па ми държи и такъв тон":

http://www.youtube.com/v/EC58ZjzejL0&autoplay=1

Рей
/Терцостояшчий/

PS: И да ме сложиш така да се виждам преди още да е започнало клипото - не мислиш ли, че е малко грубичко от твоя страна, м?

цитирай
13. germantiger - ...
22.08.2013 16:43
Тоя сумист с много нежен глас ;)

На мен морето ми е на 300 м от жилището, но рядко посещавам плажа (като "типичен" варненец ;)

При мен отпуска е постоянен в БГ.

Добре дошъл в блога и ако не е сикрет - къде беше почти 3 месеца (много "бре")?!
цитирай
14. hopfen - Ще спомена един приятел
22.08.2013 17:34
jeremy231 написа:
Ние, хайманите си мислим по един и същи начин

Ще спомена един приятел, бай Гроздан, той беше открил значението на думата хаймана- произлизала от фразата "Хей ме на", на едно и също лице появявайки се в един и същи момент на много места...
Наздраве!
цитирай
15. hopfen - Благодаря, колега
22.08.2013 18:27
hristo27 написа:
Хубав ден ти желая!

не бях те срещал отдавна по блоговите поля...зациклих на първия въпрос при теб...останалите ги знаех:)
Наздраве!
цитирай
16. hopfen - Колега, тази нова роля е осеяна с
22.08.2013 19:16
lovertosimplicity написа:
... че да не те излагам там!
ха ха ха

И това ми било Приятел!

Да изчезне месеци и като се върне една нощна проверка дори да не направи, а директно да се юрне на първа да се пъчи!

Срам за целия Болярски род!

Без угризение и още пък по-малко извинение!

ха ха ха

Айде... слушай тука що ти пее радиВото и не се чуди "този пък от де сА зе, че па ми държи и такъв тон":

http://www.youtube.com/v/EC58ZjzejL0&autoplay=1

Рей
/Терцостояшчий/

PS: И да ме сложиш така да се виждам преди още да е започнало клипото - не мислиш ли, че е малко грубичко от твоя страна, м?

много подводни камъни:))
Не подценявай нежното съсловие в блога, голям процент от тях са не само красиви, но и умни, няма вече рибки да се хващат на блесни -second hand :))
Ето някои рибарски съвети по този въпрос:
" След като заметнете примамката, изчакайте малко, за да може да потъне блесната и започнете да обирате влакното. Водете блесната бързо, после намалете темпото и така ги редувайте, за да дадете живот на блесната."

цитирай
17. hopfen - Няма го
22.08.2013 19:26
germantiger написа:
Тоя сумист с много нежен глас ;)

На мен морето ми е на 300 м от жилището, но рядко посещавам плажа (като "типичен" варненец ;)

При мен отпуска е постоянен в БГ.

Добре дошъл в блога и ако не е сикрет - къде беше почти 3 месеца (много "бре")?!

брат Изи, както го наричаха местните, този човек притежаваже сърце голямо почти колкото него...
3-месеца дълбоко в горите, далеч от градовете и една голяма част от тях, през близо 20 държави/на зиг-заг/ по пътя към Атлантика, хм на мен не ми изглеждаха в края много, предпочитам три месеца работа в годината и 9 отпуска:)
цитирай
18. lovertosimplicity - Reply 16. hopfen
22.08.2013 19:41
ха ха ха
Сега остана само да уточниш що е "блесната"...
Неее - аз зная! Стар рибар съм!
ха ха ха
Но тук Вие колега... /какво вие бре? кой вие? - не може ли нещо да пее, ами вие /като вълк// имплементирате блесната.
Или не съм разбрал правилно "намалете темпото и така ги редувайте, за да дадете живот на блесната."?
М?

Отново Ви обръщам внимание, че макар наистина да съм толкова дебел от поредицата печени агнета, които с Вас така и не сме още яли - не беше спортсменско от ваша страна така да ме... топвате във водоема!
Просто... прилагайки закона на Архимед то вода няма да остане, а Вие за рибки ми говорите!
Освен това ние си падаме по Русалките!
/или бяха Снежанките?!/
Ако не сте посещавали новия ми пост /който си е баш за Вас като начинаещ, ха ха ха/ - елате утре на кафенце /дето толкова бърка на някого в... блеснооблеклото/ и съгледайте в днешния ми пост какви снимки ми пращат Русалките от Атлантическия океан.
Айде останете си със здраве и да обърна още веднъж внимание, че четвъртък и петък нощните проверки са противопоказни вече - тогава "обираМе влакното, водИМ блесната бързо, после намалЯМЕ темпото и така ги редуваМЕ, за да дадеМ живот на блесната."

ха ха ха

Рей
/Терцостояшчий/
цитирай
19. jeremy231 - Типично квантова дефиниция. До момента на течно енергийно равновесие.
23.08.2013 12:39
hopfen написа:
jeremy231 написа:
Ние, хайманите си мислим по един и същи начин

Ще спомена един приятел, бай Гроздан, той беше открил значението на думата хаймана- произлизала от фразата "Хей ме на", на едно и също лице появявайки се в един и същи момент на много места...
Наздраве!

Тогава и с топ не могат ни извади от състоянието "Поседнала е Тодора".
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: hopfen
Категория: Хоби
Прочетен: 620068
Постинги: 94
Коментари: 1551
Гласове: 6801
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930