Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.05.2012 23:59 - Залитаме в .....
Автор: hopfen Категория: Хоби   
Прочетен: 4553 Коментари: 22 Гласове:
30

Последна промяна: 30.05.2012 23:37

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
В какво ли не не залитаме през живота си, по коли, пари, жени, ...по блог.бг и какво ли още не.
Залитаме си в пространството, понякога във времето и няма, няма кой да ни подкрепи....ей тъй, едно рамо да ни удари.
Аз лично отскоро взех да залитам след десетата, пустата му и работа все ми се струва, че единият ми крак е по къс от другия, и аха този дувар е мой, другия не го давам, и така на зиг-заг та чак у дома. Това ще да е от ментетата, по-рано все по осовата линия се прибирах без никакви поражения.  Отскоро смених кръчмата с по-близка и сега само с едно падане съм си в къщи.
По този въпрос да не пропусна доаена в нашата кръчма бай Гроздан, който има дисертация по темата "Алкохола и неговото въздействие"
Където е дал отговор хилядолетния въпрос:
"Защо алкохола " удря" младите в главата, а старите в краката"

Отговора на бай Гроздан е "Защото той винаги избира слабото място в човека..."

Наздраве!


Като, че ли от всички залитания това  по-долу е най-добро, с пожелания ако не сте го изпитали да го изпитате!






Гласувай:
30



1. boristodorov56 - Веселяк си.
29.05.2012 00:05
Но за липсата на рамо за подкрепа в нужен момент си абсолютно прав.
Липсата на човещина е причината за доста трагедии.
цитирай
2. hopfen - boristodorov56
29.05.2012 01:14
boristodorov56 написа:
Но за липсата на рамо за подкрепа в нужен момент си абсолютно прав.
Липсата на човещина е причината за доста трагедии.

Да, липсата на човещина....
Но, от друго тръгна този мой постинг, и аз си мислех, че ти като професионален меломан ще включиш за какво иде реч:)
Някога като ученик бях залитнал по Сузето и случайно попаднах тук в блога на тази нейна песничка, та се сетих някои нещица и за това пуснах точно нейната песничка със заглавие "Залитане в"..:)
Наздраве!
цитирай
3. qbylkovcvqt - :))) Наздраве! Добро утро! ...
29.05.2012 06:46
:))) Наздраве!

Добро утро! :))) Днес е слънчево, няма да залитаме, ще излитаме...
цитирай
4. boristodorov56 - О, да - всички залитат и летят - необходимост, без която не можем!
29.05.2012 07:14
hopfen написа:
boristodorov56 написа:
Но за липсата на рамо за подкрепа в нужен момент си абсолютно прав.
Липсата на човещина е причината за доста трагедии.

Да, липсата на човещина....
Но, от друго тръгна този мой постинг, и аз си мислех, че ти като професионален меломан ще включиш за какво иде реч:)
Някога като ученик бях залитнал по Сузето и случайно попаднах тук в блога на тази нейна песничка, та се сетих някои нещица и за това пуснах точно нейната песничка със заглавие "Залитане в"..:)
Наздраве!

цитирай
5. hopfen - qbylkovcvqt
29.05.2012 09:23
qbylkovcvqt написа:
:))) Наздраве!

Добро утро! :))) Днес е слънчево, няма да залитаме, ще излитаме...

Добро утро!
Задължително излитане днес, както винаги с предварително облитане;)
Наздраве!
цитирай
6. hopfen - boristodorov56
29.05.2012 09:25
boristodorov56 написа:
hopfen написа:
boristodorov56 написа:
Но за липсата на рамо за подкрепа в нужен момент си абсолютно прав.
Липсата на човещина е причината за доста трагедии.

Да, липсата на човещина....
Но, от друго тръгна този мой постинг, и аз си мислех, че ти като професионален меломан ще включиш за какво иде реч:)
Някога като ученик бях залитнал по Сузето и случайно попаднах тук в блога на тази нейна песничка, та се сетих някои нещица и за това пуснах точно нейната песничка със заглавие "Залитане в"..:)
Наздраве!


http://www.youtube.com/watch?v=Rhyzd7YHkvk
Наздраве!
цитирай
7. sparotok - залитане
29.05.2012 14:51
За залитане с помощта на червения еликсир не ми остава време, но от второто залитане още не съм се оправил...май това държи душата млада:)

Поздрави!
цитирай
8. blueskies - а залитат си хората спор няма :))))
29.05.2012 15:12
някои залитат по някакви измислени био храни :)))) и понеже аз такива гнусни не ям :)))) в порива си за истинска храна взех... че залитнах, спънах се и полетях фронтално на изхода на супера :))))))) ноооооооооо стисках в ръце заветната истинска храна :)))) е, хайвера с копър малко се поразбълника, ама после пък си го изядох с кеф с топла погача от фурната :)))))
цитирай
9. malchaniaotnadejda7 - :)
29.05.2012 17:38
Сутринта го прочетох и разбрала, недоразбрала - барабар Петко с мъжете. После го изтрих. - Нито пия, нито залитам по друго, освен Блог.бг.:))) Песента е хубава. Успех и бъди здрав!:)
цитирай
10. hopfen - sparotok
29.05.2012 18:12
sparotok написа:
За залитане с помощта на червения еликсир не ми остава време, но от второто залитане още не съм се оправил...май това държи душата млада:)

Поздрави!

Второто залитане понякога е за цял живот!
Да пием за него:
Наздраве!
цитирай
11. hopfen - blueskies
29.05.2012 18:14
blueskies написа:
някои залитат по някакви измислени био храни :)))) и понеже аз такива гнусни не ям :)))) в порива си за истинска храна взех... че залитнах, спънах се и полетях фронтално на изхода на супера :))))))) ноооооооооо стисках в ръце заветната истинска храна :)))) е, хайвера с копър малко се поразбълника, ама после пък си го изядох с кеф с топла погача от фурната :)))))

:))))))))))
Невинаги може да се пази равновесие!
Наздраве!
цитирай
12. hopfen - malchaniaotnadejda7
29.05.2012 18:18
malchaniaotnadejda7 написа:
Сутринта го прочетох и разбрала, недоразбрала - барабар Петко с мъжете. После го изтрих. - Нито пия, нито залитам по друго, освен Блог.бг.:))) Песента е хубава. Успех и бъди здрав!:)

Всъщност тази песен беше причината да нахвърлям това което се размъти в главата ми като я чух, като ученик преди години и дума не разбирах и пак ми харесваше, сега заглавието ме провокира и .....
Първия Ви коментар беше също намясто:)
Наздраве!
цитирай
13. blueskies - ами наздраве :)))) за който пие :)))) който не пие като мен да си гледа в краката :))))
30.05.2012 00:31
hopfen написа:
blueskies написа:
някои залитат по някакви измислени био храни :)))) и понеже аз такива гнусни не ям :)))) в порива си за истинска храна взех... че залитнах, спънах се и полетях фронтално на изхода на супера :))))))) ноооооооооо стисках в ръце заветната истинска храна :)))) е, хайвера с копър малко се поразбълника, ама после пък си го изядох с кеф с топла погача от фурната :)))))

:))))))))))
Невинаги може да се пази равновесие!
Наздраве!

а то разновесие е условност в настоящата военно-полева обстановка по улици и тротоари :)))))
цитирай
14. jabalka - Привет и от мен!
30.05.2012 10:22
Слабото място... са моите крака но, дисбаланса в тях с друг причинител ...
прекалени залитания в главата, ще ми се да са полетни!

п. п. Спомних си вица за пияната змия- движи се в права линия...всъщност и тя залита! :)
цитирай
15. hopfen - blueskies
30.05.2012 17:09
blueskies написа:
hopfen написа:
blueskies написа:
някои залитат по някакви измислени био храни :)))) и понеже аз такива гнусни не ям :)))) в порива си за истинска храна взех... че залитнах, спънах се и полетях фронтално на изхода на супера :))))))) ноооооооооо стисках в ръце заветната истинска храна :)))) е, хайвера с копър малко се поразбълника, ама после пък си го изядох с кеф с топла погача от фурната :)))))

:))))))))))
Невинаги може да се пази равновесие!
Наздраве!

а то разновесие е условност в настоящата военно-полева обстановка по улици и тротоари :)))))

"настоящата военно-полева обстановка"-:)))
А пък аз, очаквах по обстоен разбор на песничката от ваша страна:)
Наздраве!
цитирай
16. hopfen - jabalka
30.05.2012 17:12
jabalka написа:
Слабото място... са моите крака но, дисбаланса в тях с друг причинител ...
прекалени залитания в главата, ще ми се да са полетни!

п. п. Спомних си вица за пияната змия- движи се в права линия...всъщност и тя залита! :)

:))
Това със змията пък ми припомни друг един виц:
"Всяка крива линия, успоредна на Партийната, е права"
Така беше някога:))
Наздраве!
цитирай
17. bven - Има много и все хубави залитания..според мен!
30.05.2012 21:46
пък и всеки решава на кое да се отдаде напълно:))
Нека да е залитане, макар и по права линия!
Винаги готови, нали?!
цитирай
18. hopfen - bven
30.05.2012 22:26
bven написа:
пък и всеки решава на кое да се отдаде напълно:))
Нека да е залитане, макар и по права линия!
Винаги готови, нали?!

Винаги....
Значи, песничката в края е точно за вас:)
Наздраве!
цитирай
19. troia - Не
04.06.2012 21:19
е проблем ако залиташ. Проблема е ако паднеш да е на меко.:)) Наздраве!
цитирай
20. cinderellathespy - Залитане
04.06.2012 22:26
Много сладка тая песничка :)
Баба Сузи и на 62 си е супер! Първата жена-басистка която чух да свири преди години!
А този тип залитане прави живота ни от всякъде "по-"!
Усмихна ме, hopfen!
Наздраве и усмивки! Поздрави и на бай Гроздан с дисертацията! :)))
Поздрав с още нещо яко :
http://www.youtube.com/watch?v=xYoogY-UGio&feature=related
цитирай
21. hopfen - troia
06.06.2012 19:59
troia написа:
е проблем ако залиташ. Проблема е ако паднеш да е на меко.:)) Наздраве!

Абсолюнто сте прави(не защото обичам -"Водка Абсолют") а защото е така- от лилен опит го зная:)
Наздраве!
цитирай
22. hopfen - cinderellathespy
06.06.2012 20:13
cinderellathespy написа:
Много сладка тая песничка :)
Баба Сузи и на 62 си е супер! Първата жена-басистка която чух да свири преди години!
А този тип залитане прави живота ни от всякъде "по-"!
Усмихна ме, hopfen!
Наздраве и усмивки! Поздрави и на бай Гроздан с дисертацията! :)))
Поздрав с още нещо яко :
http://www.youtube.com/watch?v=xYoogY-UGio&feature=related

Стрхотен поздрав, върнахте ме в детството когато бях ЗаЛиТнАл по Сузито, сега ме стресирате с това "баба Сузи":)
Бай Гроздан, Ви праща много поздрави, каза, че е най-големия Ви фен от нашата кръчма(от време на време им нося лаптопчето и почти цялата кръчма с жив интерес следи събитията в блог.бг:)) ) В момента работи върху нова дисертация, обещал съм му да я публикувам в блога. Темата е страхотна, никой до сега не се е занимавал с този проблем:) а именно, " Как алкохола спомага за отличаването на животните от човека"
Наздраве!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: hopfen
Категория: Хоби
Прочетен: 620297
Постинги: 94
Коментари: 1551
Гласове: 6801
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930