Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.01.2013 23:03 - Семка от грозде ще посея...в противен случай, защо ли на тази грешна земя живея!
Автор: hopfen Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 9165 Коментари: 30 Гласове:
32

Последна промяна: 04.01.2013 23:08

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Седя си вчера кротко и тихо в наш`та кръчма, със смирено поглед взрян в чашата червено вино, и до ухото ми пристига.....песен... с нея купища спомени от едно далечно лято, грузинска реч, наздравици, тамадата на групата Леван Данианидзе, очарователно красивите грузинки, Мзия, Эка...
и, ни в клин ни в ръкав една китайска мъдрост маха с криле над всичко това:
„Ако искаш година благоденствие, засей ориз, ако искаш десет, посади дърво, ако искаш сто, възпитавай хора" -при мен случайността липсва като понятие, и след кратко съвещание с второто ми Аз, разбрах каква е връзката между всичко това-тук ще ви посоча само 50% от породената асоциация.
Моля китайците от блога да ме извинят за видоизменението на тяхната мъдрост, ето след кратка козметика част от пъзела в нов вариянт:
„Ако искаш година благоденствие, засей ориз, ако искаш десет, посади дърво, ако искаш сто, възпитавай хора, а ако искаш да ги възпитаваш правилно насади лозе."

image

image

image

image
Снимките са от личната ми "Кражба" из нета.



Наздраве!










Гласувай:
32



1. анонимен - Хааааа
04.01.2013 23:06
Хопфенче, изкефи ме:))))))))))))))))))
ЧНГ, впрочем.
цитирай
2. hopfen - Няма как,
04.01.2013 23:35
angpiskova написа:
Хопфенче, изкефи ме:))))))))))))))))))
ЧНГ, впрочем.

иначе защо на тази грешна земя живея, ако не зарадвам някого:)
ЧНГ и от мен, за твое здраве:
Наздраве!
цитирай
3. sparotok - !
04.01.2013 23:49
Усетил съм мислите ти отдалече, насадих си лозенце, дано само да не идват големи студове, че нямам търпение да си направя мое вино:)
цитирай
4. hopfen - Дай, Боже на първата реколта,
05.01.2013 00:29
sparotok написа:
Усетил съм мислите ти отдалече, насадих си лозенце, дано само да не идват големи студове, че нямам търпение да си направя мое вино:)


на първото вино да вдигнем чаши, с теб братче, за добруването на България!
Казват, че наздравиците с вино от първата реколта се сбъдват напълно.
За хората, които мислят за възпитанието на поколението след себе си:
Наздраве!
цитирай
5. qbylkovcvqt - :) хе хе хе, 20 пръчки съм си боднала ...
05.01.2013 01:13
:) хе хе хе , 20 пръчки съм си боднала тази година... :) ... Наздраве! :)
цитирай
6. v0n0d0r - Ехаа...
05.01.2013 04:33
Мъдри думи ;)
цитирай
7. tota - За много години!!
05.01.2013 05:46
И реколтата да е богата!!
цитирай
8. waterway - Добро утро, Hopfen :)
05.01.2013 06:54
А ето моите предпазливи 50% процента принос ;-)

http://www.youtube.com/watch?v=x8q5gs7pBwQ

Има повече от 50% движение в това клипче сякаш.
Като за добро възпитаване със съботно сутрешно кафе :-))

ПП. Хубава мелодия.
А за правотата на размислите...отивам да попитам второто си аз :)))
Приятен ден, Hopfen! И благодаря.
:)
цитирай
9. nicodima - Тук има един грузински тост, ама е за уиски. Ако е за вино, ще е след първата кана, може би...
05.01.2013 09:00
Един турист бил на екскурзия в Шотландия. Завели го на прочутото езеро Лох Нес. Въртял се той край брега, разглеждал - няма никакво чудовище. Обърнал се към един местен, който кротко си пиел уискито на един стол.
- Кога излиза чудовището?
- Различно - вдигнал рамене шотландецът. - Но най-често след петата чаша...
Да пием за тези, които искат да видят час по-скоро Неси!
****************************************
Или... да пием за тези, които искат да видят час по-скоро това, което искат да видят : )))...
цитирай
10. hopfen - Ето, на това
05.01.2013 09:05
qbylkovcvqt написа:
:) хе хе хе , 20 пръчки съм си боднала тази година... :) ... Наздраве! :)

му казват далновидност! Берекетът да ви споходи някой ден и с удоволствие да вдигнете наздравица със сока от тези пръчки:
Наздраве!
цитирай
11. hopfen - Китайците са
05.01.2013 09:08
v0n0d0r написа:
Мъдри думи ;)

царе на тях, за мъдрите думи ми е приказката, а за тези, които ги прилагат:
Наздраве!
цитирай
12. hopfen - За много здраве и
05.01.2013 09:11
tota написа:
И реколтата да е богата!!

късмет и на вас. Щом реколтата е богата, това предполага и доста материал за възпитанието ни:)
Наздраве!
цитирай
13. hopfen - Добро утро, waterway
05.01.2013 09:15
waterway написа:
А ето моите предпазливи 50% процента принос ;-)

http://www.youtube.com/watch?v=x8q5gs7pBwQ

Има повече от 50% движение в това клипче сякаш.
Като за добро възпитаване със съботно сутрешно кафе :-))

ПП. Хубава мелодия.
А за правотата на размислите...отивам да попитам второто си аз :)))
Приятен ден, Hopfen! И благодаря.
:)

благодаря за добавката, а за тези, които умеят да се допитват до второто си аз:
Наздраве!
цитирай
14. nicodima - Е, аз поправих коментара...
05.01.2013 09:23
Защото често виното сбъдва мечтите ни виртуално поне : ))...
цитирай
15. mariniki - ЧНГ
05.01.2013 10:12
късмет и берекет... пожелавам
от сърце...
цитирай
16. joysii - Честита Нова година! Поздрави.
05.01.2013 10:26
Честита Нова година!
Поздрави.
цитирай
17. hopfen - :)
05.01.2013 11:03
nicodima написа:
Един турист бил на екскурзия в Шотландия. Завели го на прочутото езеро Лох Нес. Въртял се той край брега, разглеждал - няма никакво чудовище. Обърнал се към един местен, който кротко си пиел уискито на един стол.
- Кога излиза чудовището?
- Различно - вдигнал рамене шотландецът. - Но най-често след петата чаша...
Да пием за тези, които искат да видят час по-скоро Неси!
****************************************
Или... да пием за тези, които искат да видят час по-скоро това, което искат да видят : )))...

... не само истината е скрита във виното, мнго други неща има там стига да иска човек да ги види. За тези, които владеят виртуала:
Наздраве!
цитирай
18. hopfen - От виртуалното
05.01.2013 11:05
nicodima написа:
Защото често виното сбъдва мечтите ни виртуално поне : ))...

до реалното понякога е по-малко от една винена чаша:)
цитирай
19. hopfen - Също най-сърдечно
05.01.2013 11:08
mariniki написа:
късмет и берекет... пожелавам
от сърце...

пожелания за здраве, късмет и берекет- за ваше здраве:
Наздраве!
цитирай
20. hopfen - Честита и на теб, joysii
05.01.2013 11:14
joysii написа:
Честита Нова година!
Поздрави.

уж е Нова година а гледам, че още в началото я караш по старому, време е да заровиш блоговата томахавка заедно с някоя друга семка от грозде:)
цитирай
21. kamosutrov - Ха за много ти години и мнооого наздравета
05.01.2013 11:40
Мамка му, аз съм 100% градско чедо и ... няма къде да засадя лозе. Но и двете ми "АЗ" са единодушни. И без консултации налитат на каната, наливат си и казват "НАЗДРАВЕ" НА ВСИНЦА ВИ!
цитирай
22. theeconomist - Изтрил си ме?
05.01.2013 11:54
ок.
цитирай
23. sparotok - !
05.01.2013 12:54
hopfen написа:
sparotok написа:
Усетил съм мислите ти отдалече, насадих си лозенце, дано само да не идват големи студове, че нямам търпение да си направя мое вино:)


на първото вино да вдигнем чаши, с теб братче, за добруването на България!
Казват, че наздравиците с вино от първата реколта се сбъдват напълно.
За хората, които мислят за възпитанието на поколението след себе си:
Наздраве!


Дай Боже !
Наздраве!!!:)
цитирай
24. tutankhamon661 - hopfen
05.01.2013 15:06

Страхотно!
Чакам още такива постинги ...




цитирай
25. kasnaprolet9999 - По чаша червно вино вечер предпазва ...
05.01.2013 19:38
По чаша червно вино вечер предпазва от грипа, който върлува сега.
цитирай
26. hopfen - За много, по много, Сава
05.01.2013 19:40
kamosutrov написа:
Мамка му, аз съм 100% градско чедо и ... няма къде да засадя лозе. Но и двете ми "АЗ" са единодушни. И без консултации налитат на каната, наливат си и казват "НАЗДРАВЕ" НА ВСИНЦА ВИ!

бъди здрав и ледът, който виждаш да е само този в чашата, знам, че бързо вкючваш и знаеш какво друго е кодирано в това пожелание:)
Почерпка от мен в онова кръчме с джуланчетата, ако разкодираш горното :))
За твое здраве:
Наздраве!
цитирай
27. hopfen - Дали щото си икономичен икономист
05.01.2013 19:57
theeconomist написа:
ок.

си ми пуснал този лаконичен коментар:) Относно това:
" 22. theeconomist - Изтрил си ме?
11:54 "
Нема такова нещо при мен. В блога си никога не трия коментари, само тези, които са крайни(цинични, арогантни, прекомерно злобни) ги връщам на автора на лични - за преработка и изчистване на някои детайли.- Ако не си получил нищо на лични, значи нищо не е пристигало тук:)
За твое здраве:
Наздраве!
цитирай
28. hopfen - До като има винце, ще
05.01.2013 20:00
tutankhamon661 написа:

Страхотно!
Чакам още такива постинги ...
ще има и постинги:)
За твое здраве:
Наздраве!




цитирай
29. hopfen - Знаещите това не
05.01.2013 20:05
kasnaprolet9999 написа:
По чаша червно вино вечер предпазва от грипа, който върлува сега.

боледуват. Тъй като ти, колежке, си знахар номер едно за мен в блога, да ти се намира случайно боровинково вино, трампя с капиново 1:2 и мезето като бонус от мен:)
Да ти е здрава и честита 2013година:
Наздраве!

цитирай
30. kamosutrov - Живи и здрави. Джоланчетата няма да свършат.
05.01.2013 20:13
hopfen написа:
kamosutrov написа:
Мамка му, аз съм 100% градско чедо и ... няма къде да засадя лозе. Но и двете ми "АЗ" са единодушни. И без консултации налитат на каната, наливат си и казват "НАЗДРАВЕ" НА ВСИНЦА ВИ!

бъди здрав и ледът, който виждаш да е само този в чашата, знам, че бързо вкючваш и знаеш какво друго е кодирано в това пожелание:)
Почерпка от мен в онова кръчме с джуланчетата, ако разкодираш горното :))
За твое здраве:
Наздраве!

цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: hopfen
Категория: Хоби
Прочетен: 619008
Постинги: 94
Коментари: 1551
Гласове: 6801
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031